Predmenstrualni sindrom i Spirulina

Spirulina kao super hrana je bogata vitaminima, mineralima, fitonutrijentima, prirodnim proteinima i aminokiselinama. Konzumiranje Spiruline pomaže da se ublaži bol kod PMS-a.

Prema mišljenju mnogih stručnjaka, glavni faktor koji utiče na težinu PMS-a je loša ishrana (pored stresa i smanjene fizičke aktivnosti). Lekari u tim slučajevima preporučuju ženama da uzimaju B -kompleks, magnezijum, mangan i vitamin E. Spirulina sadrži sve ove vitamine i minerale u izobilju, takođe sadrži neverovatnu količinu proteina, sve esencijalne aminokiseline, masne kiseline kao i 4 druga vitamina i 11 važnih minerala.

Period menstruacije dovodi do gubitka velike količine krvi, a neke žene pate od anemije, koja pogoršava simptome PMS-a.

Spirulina, kako su pokazala razna istraživanja, pokazala se uspešnom u korigovanju anemije zbog velike količine gvožđa (više od bilo koje druge hrane) i pomaže ženama sa komplikacijama tokom menstruacije.

Gama linolenska kiselina -GLA i PMS

Spirulina je redak izvor GLA, omega-6 masne kiseline, koja se koristi za lečenje PMS-a. Organizam može da konvertuje linoleinsku kiselinu koja se unosi ishranom, u GLA i metaboliše jedinjenja slična hormonima koja pomažu održavanje zdravog reproduktivnog sistema. Studija objavljena u “American Journal of Obstetrics and Gynecology” kaže da ova početna GLA konverzija može biti uništena kod žena sa PMS-om, a to sugeriše da GLA nedostatak doprinosi PMS-u. Prema medicinskom centru Univerziteta u Merilendu, dodatno unošenje GLA smanjuje razdražljivost i mlitavost grudi…

Сеуште нема коментари на оваа тема

Коментари не се дозволени!