Povećanje intelektualne sposobnosti

Spirulina povećava mentalnu energiju i poboljšava rad mozga

Zanimljivo istraživanje urađeno u Japanu kod učenika i studenata od 18 do 25 godina, pokazalo je da se kod 81 % ispitanika povećao akademski učinak (procenjeno). Zanimljivo, oni su uzimali samo 1 gram Spiruline dnevno, što je samo 10% od preporučenog dnevnog unosa. Takve dramatične promene su nastale usled Gama linolenske kiseline (GLA), pigmenta fikocijanina i aminokiseline Leucin.

Fikocijanin je retki plavi pigment koji se nalazi u spirulini i koji poboljšava rad mozga i nervnog sistema. Fikocijanin pomaže zajedno sa aminokiselinama za stvaranje novih neurotransmitera koji povećavaju mentalne sposobnosti.

Usporeno starenje mozga

Svaki put kada ćelije u našem organizmu proizvode energiju oslobađaju slobodne radikale. Ovaj proces se zove oksidacija. Slobodni radikali su čestice koje su nestabilne i vezuju se sa molekulima ćelija koje emituju energiju koja može da ošteti ćelije i tkiva. Slobodni radikali su obično povezani sa masnim ćelijama. Mozak i nervni sistem se uglavnom sastoje od masti, a najviše su podložni uništenju, koje dovodi do ubrzanog starenja mozga (gubitak pamćenja, slaba koncetracija, orijentacija, itd). Spirulina sadrži širok spektar antioksidanata koji uništavaju slobodne radikale i tako usporavaju starenje mozga.

Spirulina sadrži velike količine vitamina B12, a pri nedostatku ovog vitamina može da dođe do degeneracije nerava, prerane senilnosti, mentalnih oboljenja poput šizofrenije.

Сеуште нема коментари на оваа тема

Коментари не се дозволени!